تریپ ادوایزر فهرستی از بهترین ایرلاین های جهان در سال 2019 را منتشر کرد که در صدر این فهرست، سنگاپور ایرلاین قرار دارد. یکی از مواردی که به هنگام تهیه و خرید بلیط هواپیما بخصوص برای مسیرهای طولانی مورد توجه قرار می‌گیرد، رتبه و جایگاه هر ایرلاین در بین ایرلاین‌های دیگر است. فاکتورهای مهمی مثل نظم برنامه پروازی و عدم تاخیر در پرواز، کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در داخل و خارج از هواپیما و ... در تعیین جایگاه هر ایرلاین موثر هستند. به همین دلیل بسیاری از ایرلاین‌ها تمام نقاط دنیا در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات ممکن و جلب رضایت مسافران خود، بهترین رتبه و جایگاه را در فهرست برترین ایرلاین‌های جهان به دست بیاورند. وب‌سایت معروف تریپ ادوایزر نیز فهرستی از برترین ایرلاین‌های جهان بر اساس انتخاب مسافران در سال 2019 را منتشر کرده است که در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت.


1) سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines)

سنگاپور ایرلاینز یا خطوط هوایی سنگاپور با ارائه امکاناتی نظیر اینترنت وای‌فای داخل هواپیما، کیفیت غذا و برنامه پروازی منظم رتبه اول را در این رده بندی کسب کرده است.

سنگاپور ایرویز

2) شرکت هواپیمایی قطر (Qatar Airways)

هواپیمایی قطر شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر است که در سال های اخیر همواره جزئی از 10 ایرلاین برتر جهان بوده است.

قطر ایرویز

3) اوا ایر (EVA Air)

اوا ایر شرکت هواپیمایی تایوانی است که به‌عنوان ششمین خطوط هواپیمایی امن جهان، شناخته می‌شود.

اوا ایرز

4) شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airlines)

شرکت هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است و در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد.

امارات ایرویز

5) شرکت خطوط هوایی ژاپن (Japan Airlines)

رفتار حرفه‌ای کادر پروازی و نحوه برخورد و پذیرایی از مسافران در کنار کیفیت غذاها از عوامل موفقیت این شرکت محسوب می‌شوند.

ژاپن ایرلاینز

6) ساوت‌وست ایرلاینز (Southwest Airlines)

ساوت‌وست ایرلاینز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا است و خدمات حمل و نقل ارزان قیمت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ساوت وست ایرلاینز

7) آزول برزیلین ایرلاینز (Azul Brazilian Airlines)

آزول برزیلین ایرلاینز یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت برزیلی است و در حال حاضر سومین شرکت هواپیمایی بزرگ برزیل بعد از تام ایرلاینز و گول ایر ترنسپورت محسوب می‌شود.

آزول ایرویز

8) ایر نیوزیلند (Air New Zealand)

ایر نیوزیلند یک شرکت هواپیمایی حامل پرچم در نیوزیلند است و بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی نیوزیلند محسوب می‌شود.

ایر نیوزلند

9) جت۲.کام (Jet2.com)

جت۲.کام شرکت هواپیمایی ارزان‌ قیمت بریتانیایی است، که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد.

جت تو کام

10) آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways)

آل نیپون ایرویز بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپنی است که به‌اختصار آنا (ANA) نامیده می‌شود و طبق آرا و نظرهای مسافران مهمانداری، کیترینگ و سایر خدمات در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

آل نیپون ایرویز