بندر زیبای استانبول یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای دنیا بوده که می‌توان صحنه‌هایی شگفت‌انگیز و جذاب از غروب خورشید در افق این شهر را مشاهده کرد. اگر تا به حال به استانبول سفر نکرده اید و اکنون قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است قبل از سفر به استانبول بهترین مکان های شهر استانبول را که چشم‌اندازی فوق ‌العاده‌ از غروب خورشید را به شما ارائه می کنند، بشناسید.

با اطمینان می توان گفت تماشای غروب در استانبول تجربه‌ای کاملا به یادماندنی و لذتبخش خواهد بود، زیرا خط افق شهر استانبول و تنگه بُسفر تا تاریکی کامل هوا و فرا رسیدن شب، در هر لحظه از رنگی به رنگ دیگر تغییر می‌کند و مناظری بی نظیر و رویای را پیش روی چشمان شما رقم می زند. در این مقاله مناسبترین مکان‌های استانبول برای تماشای غروب بی نظیر خورشید در استانبول ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای غروب خورشید در استانبول برج گالاتای این شهر محسوب می شود.

2) رستوران میکلا (Mikla) استانبول از جمله معروف ترین رستوران های استانبول بوده که مکان مناسبی برای مشاهده غروب زیبای خورشید در این شهر به شمار می رود.

3) پارک Sanatkarlar از جمله بهترین مکان‌ها در استانبول برای وقت گذارندن و سر کشیدن یک فنجان چای ترک اصل بوده و با چشم‌اندازی بر محله سلطان احمد و بخش آسیایی استانبول لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم می زند.

4) برج دختر استانبول از دیگر مکان های مناسب برای مشاهده غروب زیبای خورشید در این شهر است. این برج دیدبانی سابق عثمانی، این روزها به کافه و رستورانی تبدیل شده که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.


اگر با خواندن این مقاله برای سفر به استانبول ترغیب شده اید، با استفاده از لینک تور استانبول می توانید به ارزانترین و بهترین قیمت های تور استانبول دسترسی پیدا کنید.