مجمع الجزایر زیبا و رویایی مالدیو، در سالهای اخیر به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای بسیاری از گردشگران و توریست ها بدل شده است. مالدیو برای این موضوع، دلایل زیادی هم دارد، از جمله جاذبه های تکرار نشدنی مالدیو. مالدیو دارای جاذبه های جدیدی برای گردشگران است؛ مانند یوگا در عمق آب با همراهی موجودات دریایی و ماهی‌های استوایی که تصور آن هم حتی می تواند لذتبخش باشد.
علاقه‌مندان و کسانی که به ورزش یوگا علاقه دارند، برای رسیدن به حالت آرامشی که از این ورزش سبب می شود، دیگر نباید در سالنی گرم تلاش کنند و عرق کنند. به جای آن، آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای تازه و سرزنده در عمق ۶ متری آب داشته باشند!
اقامتگاه جزیره‌ای هوراوالهی (Hurawalhi Island Resort) در لاویانی اتول (Lhaviyani Atoll) در جزیره زیبای مالدیو، تجربه‌ای تکرار نشدنی، جذاب و منحصر به فرد و همچنین کاوش در عمق دریا را برای علاقه‌مندان یوگا فراهم می کند.
این برای اولین بار است که در یک هتل و اقامتگاه باشکوه یک رستوران زیردریایی به یک سالن یوگا تبدیل شده و کلاس‌های یوگا تحت نظر جسیکا اولی، مربی حرفه‌ای تناسب اندام و نویسنده «بیایید یوگا را شروع کنیم»، در آنجا برگزار می‌شود.
محیط این رستوران، درست شبیه یک آکواریوم می باشد. مهمان‌ها با ترک آفتاب و آمدن به این محیط باشکوه و حیرت انگیز، با ماهی‌های استوایی، لاکپشت‌ها، دلفین‌ها، سفره‌ماهی دیو و بیش از ۲۰۰ گونه مرجانی، محاصره می‌شوند. موج‌های کریستالی اقیانوسی، فضایی عالی و آرامش بخش را برای حرکات وینیاسا (یکی از حرکت‌های ورزش یوگا با نفس گیری‌های منظم)، فراهم می‌کنند و تجربه ای بی نظیر و فوق العاده را از سفر به مالدیو برای شما رقم می زنند.
پس از انجام این ورزش روحیه‌بخش،مهمانان و مسافران می‌توانند در دانیه (Duniye)؛ اسپای ارگانیک اقامتگاه؛ که در یک ویلای مشرف به اقیانوس واقع شده است، ریلکس کنند. این اسپا، شامل چشمه‌های درمانی مجللی است و باید بگوییم که چشم‌انداز آن از موج‌های اقیانوس، بی‌نهایت زیبا و نفس‌گیر بوده و تا مدت ها در خاطر شما باقی خواهد ماند.