تفلیس گرجستان، یکی از مقاصد عمده گردشگری برای خرید کردن است. وجود فروشگاه و بازارهای بزرگ خرید که تنوع برندهای مختلف و مشهور در آنها به چشم میخورد و در کنار آن سیستم حمل و نقل مدرن، باعث شده تا این شهر هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی که به دنبال مقصدی مناسب برای خرید کردن هستند، باشد.


تفلیس مال:
تفلیس مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر تفلیس، پایتخت گرجستان می باشد که در انتهای غربی شهر و خارج از آن قرار دارد. این مرکز خرید چندی قبل بلایی مشابه پلاسکو را تجربه کرد و به کلی از بین رفت. البته در حال حاضر این مرکز خرید بزرگ بازسازی شده و به روی مردم گشایش یافته است و برندهای بزرگ دنیا در آن شعبه دارند.
ایست پوینت:
 تنها با ۱۲ دقیقه رانندگی از مرکز شهر به مرکز خرید مدرن و به روز ایست پوینت خواهید رسید. جدا از ۱۵۰ مغازه با برندهای بین المللی و معروف، می توانید با طیفی از گزینه های تفریحی و متنوع برای کودکان و بزرگسالان رو به رو شوید. از جمله این تفریحات می توان به بولینگ، سینما سه بعدی، مغازه های معروف اسباب بازی، باشگاه کودکان، رستوران ها و کافه هاو هایپرمارکت بزرگ کارفور است.
درای بریج مارکت:
درای بریج، از آن روز بازارهای شلوغ و دوست داشتی است که در تمام هفته می توانید به آن مراجعه کنید و خود را سرگرم خرید از در این بازار کنید. انواع و اقسام سوغاتی های محلی و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره ای، شیشه ای، انواع خنجر و حتی یادگاری هایی از جمهوری شوروی می توانید در این بازار بیابید و سوغاتی های مناسبی برای عزیزان خود از این بازار تهیه کنید.